התקנת מצלמות בבית

התקנת מצלמות אבטחה בבית נחוצות מאוד בימינו. קיומן של מצלמות אבטחה בשטחי הבית שלנו מרתיעות פורצים רבים מלפרוץ לביתנו. בנוסף לכך, אנו תמיד יכולים לדעת מה קורה בביתנו כאשר אנחנו בעבודה או נמצאים בחופשה.

מטרת מצלמות האבטחה

לא כולם קונים מצלמות אבטחה בשביל להגן על ביתם מפורצים. ישנם אנשים שרק רוצים לראות מי לוקח את החבילות ממפתן ביתם, אחרים רוצים לראות מה ילדיהם עושים כאשר הם נשארים לבד בבית.

בשביל לבחור נכון את מצלמת האבטחה המתאימה לך, עליך להבין מהם הצרכים עליהם המצלמה צריכה לענות.

האם אתה רוצה להתקין את מצלמות האבטחה בתוך הבית או מחוצה לו?

ההבדל העיקרי בין מצלמות אבטחה שנועדו לשימוש בתוך הבית למצלמות אבטחה שנועדו לשימוש מחוץ לבית הוא עמידותן בפני תנאי מזג אוויר קשים. לא היית רוצה לגלות שהמצלמה החדשה שקנית נהרסה לאחר הגשם הראשון.

מצלמת אבטחה שנועדה לשטחי פנים הבית צריכה להיות בעלת שדה צילום רחב. המיקום האידאלי למצלמה מסוג זה הוא בפינת החדר בחלקו העליון. כך, היא תהיה נסתרת לעיני הפורצים וגם תהיה בעלת זווית צילום שתכסה את רוב החדר.

האם להתקין מצלמות אבטחה קוויות או אלחוטיות?

השאלה האם להתקין מצלמות אבטחה קוויות או מצלמות אבטחה אלחוטיות היא השאלה החשובה ביותר עליה תצטרכו לענות.

  • מצלמה קווית- היא מצלמה המסתמכת על חוטים על מנת להתחבר לרשת החשמל ולרשת אינטרנט. היתרון של מצלמות קוויות הוא שהן אמינות יותר. הן עובדות בצורה רציפה גם כאשר ישנן תקלות בתקשורת.

החיסרון של מצלמות אבטחה קוויות הוא שכדי להתקינן צריך לחברן לנקודות חשמל ולמכשיר הקלטה באמצעות חוטים. כתוצאה מכך, עליך לבחור את המיקום בו תרצה להתקין את המצלמה, ולרכוש חוטים בעלי אורך מתאים. בנוסף, יהיה לך קשה יותר לשנות את מיקומה של המצלמה לעומת שינוי מיקומן של המצלמות האלחוטיות.

  • מצלמה אלחוטית עם חיבור לחשמל- היא מצלמה שמתחברת לאינטרנט ללא חיבור של חוטים, אלא באמצעות רשת ה-Wifi. אולם על מנת לפעול, על המצלמה להיות מחוברת למערכת החשמל הביתית.
  • מצלמה אלחוטית (ללא חוטים כלל)- היא מצלמה הפועלת באמצעות משדר סלולרי או סוללות ומתחברת לאינטרנט באופן אלחוטי דרך רשת ה-Wifi הביתית. היתרון של מצלמת אבטחה מהסוג הזה הוא שניתן למקם אותן כמעט בכל מקום. חשוב לוודא שהמצלמה קולטת את רשת האינטרנט הביתית בצורה נאותה לפני ההתקנה.

טיפ להתקנת מצלמות אבטחה חיצוניות

הקפד להתקין את מצלמות האבטחה החיצוניות מחוץ להשיג יד. כך, פורץ לא יוכל פשוט לתפוס את המצלמה ולברוח מבלי שתספיק לראות את הצילומים. מתקינים מקצועיים ממליצים למקם את מצלמות האבטחה שני מטר מעל הקרקע לפחות.