מצלמות אבטחה בהוד השרון

העיר הוד השרון הולכת ומתפתחת וכמעט בכל מקום תבחינו במצלמת אבטחה בהוד השרון. בשנים האחרונות, נבנו שכונות חדשות ובתוכן בתים פרטיים ובנייני מגורים. כפי שנראה הבניה צפויה להמשך גם בשנים הבאות.

לצערנו, במקביל, מתרחשת תופעה של פריצות לבתים פרטיים בעיר, לבנייני מגורים ולבתי עסק. הפתרון המושלם לבעיה, התקנת מצלמות אבטחה.

איך בוחרים מצלמת אבטחה?

ישנן מצלמות אבטחה בהוד השרון רבות בשוק. את מצלמת האבטחה בוחרים לפי סוג הנכס עליו מבקשים להגן. ישנן מצלמות עם אפשרות לאודיו. מצלמות כאלה כוללות בתוכן מיקרופון המאפשר לשמוע ולראות את כל מה שקלטה המצלמה.

הטיפ המרכזי לבחירת מצלמת אבטחה הוא בחירת מצלמה איכותית מסוג אנטי-ונדל. מצלמה מהסוג הזה היא עמידה ביותר, קשה מאוד לפגוע בה פיזית. כמעט ולא ניתן לשרוט אותה או לשבור אותה.

במצלמת אבטחה מסוג אנטי-ונדל עדשת המצלמה אטומה לחלוטין ואינה ניתנת לחדירה. בנוסף, אם מרססים על מצלמה כזו ספריי צבע. כפי שפורצים נוהגים לעשות, הצבע ירד מיד ואיכות הצילום לא תפגע.

התקנת מצלמות אבטחה בחוץ

כאשר בוחרים להתקין מצלמות אבטחה בהוד השרון בחוץ, כהגנה על מבנה, יש לרכוש מצלמות בעלות כיסוי מעליהן. הכיסוי מאפשר הגנה על המצלמה מפני גשם, שמש או תנאים סביבתיים אחרים שיכולים לפגוע באיכות הצילום.

רוב הפריצות מתרחשות בלילה, על כן מומלץ לרכוש מצלמה בעלת קרן אינפרא אדומה. המאפשרת למצלמה לצלם באיכות טובה יחסית גם כשחשוך.

ישנן מצלמות המאפשרות שידור ישיר בזמן אמת לאחת מהאפליקציות בנייד שלכם או למחשב האישי שלכם. הדבר יכול להעניק תחושת ביטחון למי שמבקש להגן על הבית או העסק שלו. בנוסף כך ניתן למנוע את הפריצה מבעוד מועד.

יש לזכור כי לכל מצלמה יש את היכולת לכסות שטח מוגבל. לכן, כאשר בוחרים להתקין מצלמה במרחבים גדולים, כדאי לרכוש מספר מצלמות אבטחה. על מנת לכסות שטח צילום גדול ככל האפשר.

היכן כדאי למקם את המצלמות?

נקודה מומלצת להתקנת מצלמות אבטחה בהוד השרון היא דלת הכניסה. רבים לא יודעים, שאחוז גדול מן הפורצים נכנסים דווקא מדלת הכניסה הראשית. לכן, כדאי להתקין לפחות מצלמה אחת שתשקיף על האזור.

מצלמה כזו כדאי להתקין גבוהה ככל האפשר, על מנת למנוע מהפורץ לחבל בה, או לחלופין לאבטח אותה באמצעי מיגון למצלמות שימנע פגיעה בה.

אם בבית או בעסק שלכם ישנה דלת אחורית, או חלונות שאינם פונים לרחוב – מקמו את המצלמה שם. פורצים יעדיפו להיכנס דרך הכניסות האלה שהן נסתרות יותר מפני שאז הם מקטינים את הסיכויים שלהם להיתפס.

אם יש לכם אפשרות, התקינו מצלמות אבטחה אל מול כל הפתחים שאינם פונים לרחוב ובכך תגדילו משמעותית את הסיכוי שלכם לתפוס את הפורץ.

לסיכום, מצלמות אבטחה הן כלי משמעותי להגנה על הבית או העסק שלכם. בין אם חוויתם פריצה בעבר ואתם חוששים ובין אם סתם תרצו להרגיש מוגנים, מצלמות אבטחה הן הפתרון היעיל ביותר לעשות זאת.