מצלמות אבטחה בבת ים

מעוניינים במצלמות אבטחה בבת ים? מחקרים סטטיסטיים מראים שמצב הפשיעה בבת ים מחמיר. העיר מתרחבת משנה לשנה, נבנים בה אלפי יחידות דיור והרבה משפחות עוברות לגור בה.

כתוצאה מכך, העיר מושכת יותר ויותר פורצים בכל שנה. הפורצים לא בוחלים בשום אמצעי על מנת לשים את ידם על הרכוש שלא שייך להם. הם פורצים בלילה ולאור יום, גם כאשר אין נוכחות של דיירים בבית.

בעקבות התופעות הללו, אנשים רבים בוחרים למגן את בתיהם בצורה מיטבית. הם עושים זאת באמצעות הקמת מערך אבטחה טכנולוגי שיגן על בתיהם למשך כל שעות היממה.

מרבית המומחים טוענים שהגורם החשוב ביותר במערך האבטחה הביתי הוא מצלמות האבטחה. אדם, הרוצה להגן על ביתו בצורה הטובה ביותר, צריך לשקול הקמת מערך אבטחה ביתי הכולל בתוכו רשת מצלמות אבטחה.


מדוע מצלמות אבטחה כל כך יעילות?

מצלמות אבטחה בבת ים הינן יעילות כאמצעי הגנה כנגד פורצים. הסיבות הן:

  • הרתעה- מצלמות אבטחה הינן כמו דגל אדום עבור הפורצים. מרביתם יעדיפו לא לקחת את הסיכון שהמצלמות יתעדו את מעשיהם. לכן, הם יעדיפו לפרוץ לבית ללא מצלמות אבטחה.
  • זיהוי הפורצים- במקרה של פריצה, מצלמות אבטחה המצלמות ברזולוציה גבוהה עשויות לזהות את פניהם של הפורצים ובכך לעזור למשטרה בלכידתם.
  • תיעוד הפריצה- תיעוד הפריצה באמצעות מצלמות האבטחה עשוי לעזור לכם בתביעה כספית כנגד חברת הביטוח במקרה של פריצה. באמצעות צילומי הווידאו יהיה ניתן להוכיח שהפריצה אכן התרחשה, מה שיקל עליכם בהליך הבירוקרטי מול חברת הביטוח.

מצלמות אבטחה כאמצעי השגחה

לא זו בלבד שמצלמות אבטחה בבת ים יעילות כנגד פורצים, הן יעילות גם כאמצעי השגחה על ילדיכם בזמן שאתם נמצאים בעבודה.

במהלך תקופת הקורונה, מבוטלים הלימודים בבית הספר של ילדיכם והם נאלצים להישאר בבית וללמוד מרחוק. אתם לעומת זאת, נדרשים להגיע למקום העבודה.

כתוצאה מכך ילדיכם נשארים לבד בבית או עם מטפלת. באמצעות התקנה ושימוש במצלמות האבטחה תוכלו לצפות בשידורי חי במתרחש בביתכם ולוודא שהמצב תקין. מה שיקנה לכם ראש שקט.

סוגי מצלמות האבטחה

באופן כללי, מצלמות אבטחה בבת ים מתחלקות למספר קטגוריות עיקריות. הקטגוריה הראשונה הינה מצלמות אבטחה קוויות. מצלמות אלו הינן פועלות באמצעות חוטים המחברים אותן למכשיר הקלטה מרכזי.

היתרון של המצלמות הללו הוא שהן אינן תלויות ברשת האינטרנט. הן ממשיכות להקליט באופן רציף גם כאשר ישנן תקלות בתקשורת הביתית.

החיסרון של המצלמות הללו הוא שההתקנה שלהן דורשת תשתית מתאימה. לכן, סביר להניח שתידרשו להזמין מתקין מצלמות מקצועי על מנת להתקינן בצורה נכונה.

הקטגוריה השנייה הינה מצלמות אבטחה אלחוטיות. מצלמות אלו פועלות באמצעות רשת האינטרנט. שידוריהן מועברים לשרת ענן בזמן אמת. מה שמקנה לכם את האפשרות לצפות בצילומי מצלמות האבטחה בכל מקום ובכל זמן.

בנוסף, הן פועלות ללא חוטים וניתן להתקינן בקלות ובכל מקום. המגרעת שלהן הוא שהן עלולות להפסיק לצלם בעקבות בעיות ברשת האינטרנט.