מערכות מיגון לבית

העובדה שבכניסה לבית קיימת דלת נעולה, לא מבטחת מפני פריצות וגניבות. לשם כך נועדה כמובן, מערכת המיגון לבית.

הגנה על הבית

כמה פעמים שכבתם במיטתכם בשעת לילה מאוחרת, ולפתע שמעתם קולות לא מזוהים מכיוון הסלון. הדופק החל לעלות, ואתם כבר התחלתם לדמיין את הפורץ מסתובב בסלון הבית וגונב את מיטב רכושכם.

הסיטואציה הזאת אינה נעימה ולמען האמת ניתן לפטור אותה די בקלות. כל שעליכם לעשות הוא למגן את ביתכם, וכך תוכלו לישון בלב שקט ובידיעה ודאית שאם אכן ישנו פורץ בביתכם אתם כבר תדעו על כך.,

איך בוחרים את מערכת המיגון המתאימה ביותר לבית?

על מנת לבחור מערכת מיגון לבית שמתאימה לכם, עליכם להבין קודם כל מהו התקציב שברשותכם ומה הם הצרכים הנדרשים למיגון הבית שלכם.

ראשית, יש לבחון האם אתם גרים בבית פרטי או בבניין דירות. מיגון דירה בקומה גבוהה הוא שונה בתכלית ממיגון בית פרטי.

בדירות בבניינים גבוהים רוב הפריצות יבוצעו מדלת הכניסה, ולא מהחלונות. לכן, בדירות גבוהות, יהיה עדיף להשקיע בדלת ממוגנת מאשר במערך מצלמות.

דלת ממוגנת היא דלת הכוללת מנעול עליון, ומומלץ להוסיף לה גם מצלמת עינית, שמחליפה את חריץ ההצצה. כך, תוכלו לראות מי נמצא מול דלת ביתכם, גם מהמחשב הביתי או מהטלפון הנייד שלכם.

האם אתם טכנולוגים ויכולים להסתדר עם מערכת אזעקה הפועלת דרך הסלולר?

מערכת כזאת, תאפשר לכם לדעת בזמן אירוע פריצה איזה גלאי הופעל והאם האירוע שדווח הינו תקלה או אירוע אמת. תוכלו להתחבר דרך הסלולר ולקבל מידע בזמן אמת לגבי המצב בביתכם.

מערכת מצלמות ביתית

מערכת מצלמות ביתית מאפשרת צפייה מרחוק במתרחש בתוך הבית.

בנוסף, המערכת גם מקליטה במשך כל שעות היממה את הנעשה בתוכו, כך שבמידה ופספסתם אירוע בזמן אמת, תוכלו לחזור אחורה במערכת ולצפות בו.

מערכת מצלמות אבטחה איכותית מספקת איכות צפייה ב-HD וניתן לחבר אותה גם למערכת אזעקה. כך שבמידה ומתרחש אירוע אמת, תוכלו לקבל תמונת מצב עדכנית ומדויקת לכל מה שקורה בביתכם.

החיסרון של מערכת מצלמות ביתית הוא מחירן הגבוה של המצלמות.
בשל כך, משפחות בעלות תקציב נמוך יכולות להסתפק במצלמות דמה אשר יגרמו לפורץ לחשוב פעמיים לפני שהוא ממשיך בפעילותו הפלילית.

הימנעות מאזעקות שווא

הפחד הגדול ביותר של כל משפחה בעת שימוש במערכת אזעקה הוא ריבוי אזעקות שווא שיהפכו את תפעול מערכת האזעקה למטרד יום יומי.

לא קיימות מערכות אזעקה ללא אזעקות שווא לחלוטין, אך יש דרך למזער את כמות אזעקות השווא לרמה מינימלית.

הדבר החשוב ביותר שתוכלו לעשות זה לא להתפשר על מתקין אזעקות מומחה ללא תעודות.

בשוק ישנם אנשי מקצוע רבים בלתי מקצועיים שיעשו עבודה חובבנית. זכרו, התקנה נכונה של מערכות אזעקה תגן על ביתכם בצורה המיטבית ללא הטרדות מאזעקות שווא.