מצלמות אבטחה במרכז

בתקופה האחרונה, בשל כמות הפריצות הגדלה במדינת ישראל ככלל ובאזור המרכז בפרט, רבים בוחרים לשדרג את מערך האבטחה בבית או בעסק באמצעות מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה מקנות לכם את היכולת לנטר בתדירות גבוהה את הנעשה בביתכם. אם עולה בכם החשש שמשהו שאינו כשורה מתרחש בביתכם, אתם יכולים להיכנס באופן מידי למכשיר הסלולרי שלכם ולבדוק זאת.

במידה והנכם זקוקים להתקנת מצלמות אבטחה בביתכם או בעסק שלכם, תיצרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר לעלות ההתקנה. המומחים שלנו בעלי ניסיון רב בתחום התקנת מצלמות האבטחה ועובדים עם כל סוגי המצלמות, תוך התאמה אישית לצרכי הלקוח.

הפשיעה גוברת באזור המרכז

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעות חדשות ומדאיגות. בעבר, פורצים היו נוהגים לפרוץ לבתי מגורים רק בשעות לילה מאוחרות.

אולם כיום, פורצים לא בוחלים בשום אמצעי. הם מסוגלים לפרוץ לבתי מגורים גם שהשמש עדיין זורחת, וחמור מכך, גם בעוד בני המשפחה נוכחים בבית.

כתוצאה מהתופעות הללו, משפחות רבות בוחרות לשכלל את מערך האבטחה בביתם. אם בעבר היינו רגילים להיכנס בחופשיות לחצרות של בתי מגורים, היום, כמעט לכל שער כניסה יש קוד כניסה ואינטרקום.

אין ספק, מערך אבטחה איכותי בבית מגורים משפיע ישירות על תחושת הביטחון של המתגוררים בו.

תוספת איכותית למערך האבטחה

מערך מצלמות אבטחה הוא אחד השדרוגים האפקטיביים ביותר למערך האבטחה הביתי. הצבת מצלמות אבטחה חיצוניות הפונות אל חצר הבית, הן דרך טובה להרתיע את הפורצים מלנסות את מזלם.

אם בחרתם להתקין מצלמות אבטחה חיצוניות, חשוב שתזכרו להתקין מצלמות עמידות למים אשר בתקופות הגשומות תשכנה לתפקד כרגיל.

אם הנכס שברשותכם יקר או כולל בתוכו פריטים יקרי ערך, תוכלו לעקוב בזמן אמת אחר המרחש בביתכם ומחוצה לו. שילוב של מספר מצלמות אבטחה יוכל להעניק לכם תצפית של כמעט מלאה מסביב לבית.

במקרה של פריצה שהתרחשה ניתן להוריד את קובץ הווידאו שבו מצולמת הפריצה ולהעבירו לידי המשטרה. הסיכויים שהפורצים ייתפסו עולים דרסטית כאשר לשוטרים יש גישה לפרצופם של הפורצים.

ראו מי מחכה ליד הדלת

בין אם אין ברשותכם עינית לדלת הבית או שאתם רק רוצים להרגיש יותר בטוחים כאשר אתם פותחים את דלת ביתכם, ניתן להתקין מצלמת אבטחה קטנה בכניסה לבית. מצלמה זאת תאפשר לכם לראות מי מחכה בחוץ.

מומלץ להתקין צג ליד דלת הכניסה ומצלמה המופעלת על פי תנועה, כך המצלמה תזהה את התנועה ליד הדלת ותעלה בצורה אוטומטית את פרצופו של האדם על הצג.

מצלמות להגנה על הילדים

בתקופת הקורונה אתם נאלצים ללכת לעבודה ולהשאיר את ילדיכם בבית עם מטפלת. על מנת לחסוך מעצמכם דאגות מיותרות, מצלמות אבטחה ביתיות יאפשרו לכם לעקוב אחר ילדיכם ולעזוב את הבית בראש שקט.

יתר על כן, מטפל\ת שיודעים שהבית מצולם בזמן עבודתם עם הילדים יתנהגו בזהירות יתרה איתם.

העלות של מערך מצלמות אבטחה ביתית תתורגם להרגשת ביטחון. מצלמות אבטחה יגרמו לך להרגיש טוב יותר בזמן שאתה לא נמצא בבית. הידיעה שרכושך עליו עבדת כל-כך קשה, מוגן, שווה לכם זהב.