מתקין אזעקה ברמת גן

אזעקה ברמת גן נחוצה בכל בית או עסק מכיוון שבשנים האחרונות תופעת הפריצות
ברחבי העיר מתעצמת.

בין אם רכשתם לאחרונה בית פרטי ברמת גן ובין אם אתם גרים באחד כזה
ומעוניינים להרגיש בטוחים, אזעקה היא הפתרון בשבילכם.

אם בעבר דלת הכניסה והמנעול העניקו הגנה מספקת, היום זה לא המצב.
הטכנולוגיה התפתחה וכך גם אמצעי הפריצה ולכן יש להיערך בהתאם על ידי התקנת מערכת אזעקה מתאימה.

אילו סוגים של מערכות אזעקה ברמת גן יש?

ישנם שני סוגים עיקריים של מערכות אזעקה: מערכת אזעקה קווית ומערכת אזעקה אלחוטית.

מערכת אזעקה קווית

מערכת אזעקה קווית מותקנת על ידי העברת חוטים בתוך קירות הבית או העסק. החוטים מחוברים לחשמל ומקשרים בין החיישנים באופן קווי.

היתרון המרכזי במערכת הקווית הוא מהימנותה, קשה לפגוע בה מפני שהיא מותקנת למעשה בתוך הקיר. יתרון נוסף הוא העדר צורך תחזוקת המערכת. מכיוון שהמערכת הקווית מחוברת ישירות לחשמל, אין צורך להתעסק עם החלפת סוללות.

החיסרון העיקרי במערכת האזעקה הקווית הוא העלויות. ההתקנה של מערכת כזו היא מורכבת ובשל כך המערכת הזו יקרה באופן יחסי. על כן, מומלץ להתקין את המערכת הקווית בעיקר בבתים אשר נמצאים בבנייה או בשיפוץ.

מערכת אזעקה אלחוטית

במערכות אזעקה אלחוטיות החיישנים מחוברים אל מערכת הבקרה הראשית באמצעות רשת אלחוטית פנימית שאינה מחוברת ישירות לחשמל. היתרון העיקרי של המערכת האלחוטית טמון בהיותה אסתטית וקלה להתקנה.

יתרון נוסף שנובע מכך הוא העלות הזולה באופן משמעותי ביחס למערכת האזעקה הקווית. בנוסף, אם רוצים לחבר אזור מרוחק אל מערכת האזעקה, למשל: מחסן שנמצא בחצר הבית או מחוץ לעסק, ניתן לעשות זאת באמצעות המערכת האלחוטית בלבד.

החיסרון המרכזי של מערכת כזו, הוא שהיא תלויה כולה ברשת. כלומר, אם ישנה תקלה ברשת או שהקליטה בבית לא במיטבה, המערכת עלולה שלא לפעול או לפעול בצורה יעילה פחות.

שדרוג מערכות אזעקה ברמת גן

על מנת לשדרג את מערכות האזעקה, ניתן להתקין גלאים שיאפשרו איתור פולשים בצורה מתוחכמת יותר. כך למשל, ניתן להתקין גלאי נפח פנימי אשר מבחין בשינויי טמפרטורה וכך מזהה כניסה של אדם או בעל חיים הביתה.

בנוסף, יש גלאים חיצוניים המתריעים על מעבר של אדם באזור ההיקפי של הבית, מה שיכול לסייע בבלימת הפורץ מבעוד מועד, לפני כניסתו אל הבית.

לסיום, מערכת אזעקה היא אמצעי משמעותי וחשוב המספק הגנה על הבית או על העסק. עם התפתחות הטכנולוגיה ואמצעי הפריצה, התפתחו מערכות האזעקה אשר נותנות מענה טכנולוגי משופר להגנה על בתים ועסקים.

על מנת להשיג הגנה אולטימטיבית, ניתן לשדרג את מערכות האזעקה באמצעות גלאים מתקדמים ובכך להבטיח את שמירת הבית או העסק בצורה מיטבית.

אולי יעניין אותך גם:
התקנת מערכת אזעקה
קורס התקנת מצלמות אבטחה