מצלמת אבטחה שיאומי

בשנים האחרונות, בעלי עסק ובעלי דירות מבינים כי לצורך אבטחת הבית, לא די בסורגים ובדלת רב בריח, וכדאי לרכוש מצלמות אבטחה.

אנשים רבים כבר מבינים את הצורך הברור במצלמות אבטחה איכותיות. מצלמות אבטחה הן כלי חשוב ומשמעותי במאמץ שלנו לאבטח את הבית או בית העסק שלנו.

למה אני צריך לרכוש מצלמת אבטחה?

מצלמות אבטחה הן יעילות גם כאמצעי הרתעה שימנע מאנשים לפרוץ ולגנוב מאיתנו, וגם כאמצעי זיהוי שמאפשר לנו להתגבר ולהתמודד עם פריצות שכבר התרחשו.

מכיוון שמצלמות אבטחה הן עניין כל כך משמעותי, חשוב לברר והבין איזו מצלמה היא המתאימה ביותר לנו ולצרכים שלנו בכל הנוגע לאבטחת העסק או הבית.

לאחר שהבנו את מכלול הצרכים והאתגרים העומדים בפנינו, חשוב מאוד לבחור במצלמה של חברה המבטיחה לנו קנייה של מצלמה איכותית וטובה, שתשמש אותנו בתפקוד מלא לאורך זמן ארוך, ותציע לנו את המוצר המכיל את הטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר שתשמור על הביטחון שלנו.

למה לבחור במצלמת אבטחה של שיאומי?

שיאומי היא חברה המתמחה במוצרי אלקטרוניקה. שיאומי היא חברה סינית שמשרדיה הראשיים ממוקמים בבייג'ינג. לאורך השנים האחרונות שיאומי מיקמה את עצמה כאחת החברות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה והאלקטרוניקה, והמוצרים שלה מבוקשים ונמכרים במדינות רבות ברחבי הגלובוס.

בכל הנוגע למצלמות אבטחה, שיאומי היא אחת היצרניות המובילות בשוק. סוד כוחה של שיאומי הוא הטכנולוגיה המתקדמת שהיא משלבת במצלמות האבטחה שלה, שמקנים לה יתרונות רבים על פני מצלמות אבטחה אחרות.

שיאומי משלבת במצלמות שלה טכנולוגיה מגוונת שעונה על מגוון צרכים. בדגמי המצלמות האחרונות של שיאומי משולב בנוסף למיקרופון (המקליט את סביבת המצלמה) גם רמקול, המאפשר לנו לנהל שיחה עם אדם המצולם באותו רגע, ומאפשר לאותו אדם לשמוע את מה שנאמר לו.

מה הם היתרונות במצלמת אבטחה של שיאומי?

  • המצלמות של שיאומי מחזיקות כרטיס זיכרון בעל נפח גדול, שמשולב במצלמות כך שלא ניתן להבחין בו כמעט, וכך מונעים מאנשים לא רצויים לקחת את כרטיס הזיכרון שכולל צילומים מפלילים שלהם.
  • הרזולוציה במצלמות של שיאומי מגיעות לרמה של full HD, רזולוציה המאפשרת לנו זיהוי מיטבי של העצמים והאנשים המופיעים בסרטים אותם המצלמה הסריטה.
  • מצלמות שיאומי מאפשרות לנו לקשר כמה מצלמות, הממוקמות במיקומים שונים ברחבי העסק או הבית, ובכך לכסות את מלוא החלל אותו אנחנו רוצים לצלם. רשת המצלמות הזו יכולה להתחבר באמצעות ווי פיי לטכנולוגיית הענן של שיאומי, ולשמור את הצילומים באותו הרגע שבו הם צולמו. 
  • שיאומי שמה דגש בכל המוצרים שלה, ובמיוחד במצלמות האבטחה על הצד האסתטי. המצלמות של שיאומי מגיעות בעיצוב נקי ואלגנטי שמשתלב היטב כמעט בכל חלל, ובכך נמנעת תחושה לא נעימה כאילו המבקרים בבית או בעסק נתונים לתצפית חודרנית. 

צור קשר

אם אתם מחפשים מצלמת אבטחה לעסק או לבית, שיאומי תעשה עבורכם את העבודה הטובה ביותר!
לייעוץ והכוונה צרו קשר איתנו בהקדם ונשמח לעזור ולתת לכם מענה.