מצלמות אבטחה בדרום

מצלמות אבטחה בדרום מהוות גורם הרתעה עבור פורצים רבים.
בשנים האחרונות דרומה של מדינת ישראל נהפך למערב פרוע. פריצות לרכב, בתים, מעשי שוד הפכו לדבר שגרתי וכתוצאה מכך תחושת הביטחון של התושבים ירדה בצורה משמעותית.

המשטרה מגלה אוזלת יד בלתי נתפסת בכל הנוגע לתפיסת פורצים. לא זו בלבד שלוקח למשטרה זמן רב לתפוס את הפושעים, אלא גם במידה והפושעים נתפסו, הם מוצאים את עצמם חופשיים להמשיך במעשיהם.

הפורצים נהיו נועזים יותר. אם בעבר היינו עדים לפריצות לבתים רק בשעות הלילה המאוחרות, כיום הפריצות עלולות להתרחש לאורך כל שעות היממה.

בזמנים אלו, משפחות רבות מרגישות חסרות ביטחון. כתוצאה מכך הורים מפחדים לצאת את ביתם לעבודה ולהשאיר את ילדיהם לבד בבית. כמו כן, מצב זה נכון גם בעת היותם בבית כי ייתכן שהפורץ ינסה את מזלו ויפרוץ לביתם גם כאשר הם שוהים בו.

הפתרון האידאלי הקמת מערך אבטחה

כדי לעלות את רמת הביטחון, משפחות רבות החלו בהקמת מערך אבטחה שישמור על ביתם.
אם בעבר חשבנו שמצלמות אבטחה מבצבצות מבתים פרטיים הן דבר חריג, כיום כמעט בכל בית פרטי מותקנות מערכות מסוג זה.

מצלמות אבטחה בדרום

מערך אבטחה ביתי הכולל מצלמות אבטחה חיצוניות, מצלמות אבטחה פנימיות, מערכת אזעקה וקודן לשער הכניסה, עשוי להפוך את ביתכם למבצר ששום פורץ לא יעז להתקרב אליו.

מערך אבטחה איכותי המותקן בצורה מקצועית ומתחשב בכל הצרכים הרלוונטיים של דיירי הבניין, ישפר משמעותית את היכולת שלכם להתמודד עם תופעת הפריצות לבתים.

מהם היתרונות של מצלמות אבטחה בדרום?

מערך אבטחה ביתי מקנה לכם יתרונות רבים. ראשית, מצלמות אבטחה חיצוניות המותקנות על גדרות הבית הן גורם מרתיע. ידוע שפורצים בוחנים את תוואי השטח של מטרותיהם.

בית המוקף במצלמות אבטחה יערער את ביטחונם של הפורצים בנוגע ליכולתם לפרוץ לבית ואף עשוי לגרום להם לשנות את מטרתם.

שנית, מצלמות האבטחה המודרניות נהפכו למוצר טכנולוגי מתקדם בעל פונקציות שיקלו עליכם מאוד בתפעולם. כיום, כמעט כל מצלמת אבטחה מודרנית יכולה להתחבר לרשת האינטרנט. כתוצאה מכך, ניתן לצפות בשידורי המצלמה מכל מקום ובכל זמן.

יתרונות נוספים

בנוסף, ניתן לחבר את מערך מצלמות האבטחה למערכת אזעקה הפועלת על בסיס חיישני תנועה. השילוב של שתי המערכות מאפשר לכם לקבל התרעות מדויקות במקרה של תנועה חריגה בביתכם.

במקרה של התרעה, תוכלו לפתוח את הטלפון הסלולרי שלכם, לקבל את מיקומו המדויק של הפורץ ולצפות במעשיו בשידור חי.

את צילומי הפריצה תוכלו להעביר בזמן אמת אל המשטרה. כאשר השוטרים רואים לנגד עיניהם פריצה המתרחשת בזמן אמת ולכן יעשו כל שביכולתם בכדי להגיע לזירה במהירות ולתפוס את הפורצים.

מצלמות אבטחה בדרום IP

מצלמות אבטחה IP הן מצלמות אבטחה אלחוטיות ומתחברות לרשת האינטרנט ונתוניהם מאוחסנים על שרתי הענן. אל תתפשרו. תרכשו מצלמות אבטחה איכותיות שישמרו על ביתכם מפני כל פורץ.