מצלמות נסתרות ברמת גן

הפשיעה הגוברת ברמת גן והסביבה גורמת לצורך בשדרוג מערך האבטחה בעסק או בבית.
לצד זאת, רבים מתקינים מצלמות נסתרות לצרכים נוספים כגון מעקב אחר עובדים, מטפלות, גננות ועוד.

מה ניתן לעשות עם מצלמות נסתרות?

מצלמות נסתרות עשויות להיות שימושיות מאוד. בעזרת מצלמות נסתרות תוכל לעקוב אחר העובדים שלך בזמן שאתה לא במשרד. ניתן לגלות מי גונב את חבילות הדואר ממפתן דלת ביתך או לעקוב אחר המטפלת בזמן שהיא מטפלת בילדיך או בהוריך המבוגרים.

אתה תתפלא עד כמה מתקדמות המצלמות הנסתרות שקיימות בשוק. בזכות טכנולוגיות חדישות ניתן לפתוח את המכשיר הסלולרי ולקבל תמונה בזמן אמת מהקלטת המצלמות.

מצלמות נסתרות עשויות להיות כלי יעיל למי שמרגיש שעליו להיות נוכח בכמה מקומות בו זמנית, באמצעותן תקבל את כל המידע שתזדקק לו.

מצלמות אבטחה נסתרות לעומת מצלמות אבטחה רגילות

פורצים מודעים לכך שמשפחות רבות בוחרות להתקין מצלמות אבטחה בבתיהם. הם יודעים את המיקומים השכיחים בהם מותקנות מצלמות האבטחה הביתיות.

כתוצאה מכך, המעשה הראשון שהם יבצעו לאחר הפריצה יהיה לאתר את מצלמות האבטחה ולכסות אותן.

החיסרון של מצלמות אבטחה שאינן נסתרות הוא שהפורצים עלולים לזהות אותן ולהסתירן. עקב כך, כשתיגשו אל סרטוני האבטחה בכדי לקבל מידע לגבי הפורצים אתם עלולים לגלות שאין ברשותכם מידע מספק.

אם בחרתם להתקין מצלמות אבטחה בביתכם וברצונכם למנוע מפח נפש עתידי, עליכם להשקיע במערך האבטחה בביתכם ולהתקין מצלמות אבטחה נסתרות.

מהם המיקומים הטובים ביותר להתקנת מצלמות נסתרות?

המיקומים הטובים ביותר להתקנת מצלמות נסתרות תלויים בצרכים שלכם. אם יש לכם מטפלת שדואגת לילדיכם בזמן שאתם בעבודה, מיקומה האידיאלי של המצלמה הנסתרת עשוי להיות בחדר השינה של הילדים או בחדר המשחקים שלהם.

בכדי לתפוס גנבים, הציבו מצלמות נסתרות בחדר השינה, בארון הבגדים, במשרד או בכל אזור בבית שבו אתם שומרים רכוש יקר ערך.

ניתן לקנות מצלמות נסתרות בגדלים קטנים מאוד. תוכלו להתקין מצלמה נסתרת בגודל של ראש סיכה בתוך הבובה של ילדיכם או בתוך חריץ קטן בתוך הקיר.

בחירת מצלמה נסתרת איכותית

כאשר בוחרים מצלמה נסתרת לביתכם עליכם לעשות בחירה מושכלת. עליכם לקנות מצלמה איכותית במחיר סביר שתענה על הצרכים שלכם. מצלמה נסתרת צריכה להיות בעלת התכונות הבאות:

  • הקלטת וידאו ברזולוציה של P1080 ומעלה– רזולוציה נמוכה מזאת, עלולה לעלות לכם ביוקר בסרטונים מטושטשים בעלי איכות נמוכה.
  • יכולת לראיית לילה- אם ברצונכם לשמור על ביתכם בשעות לילה מאוחרות, עליכם לוודא שלמצלמה הנסתרת ישנה אפשרות לראיית לילה. הרי, אם הפורצים יכנסו לביתכם בלילה, אתם רוצים שיהיה באפשרותכם לזהות את פרצופם.
  • חיבור ל-WIFI- בכדי להתחבר למצלמות ממכשירכם הסלולרי עליכם לוודא שלמצלמה הנסתרת יש חיבור ל-WIFI. כך, תכלו להתחבר ולצפות במצלמות מכל מקום.