מצלמה אלחוטית לבית

לאור שיעורי הפשיעה והפריצות הגוברים במדינת ישראל ככלל ובאזור המרכז בפרט, רבים בוחרים להתקין בביתם ובנכס שבבעלותם מצלמות אלחוטיות, לטובת הרתעת והרחקת פורצים.

מהי מצלמה אלחוטית?

מצלמה אלחוטית, כמו שמשתמע משמה, היא מצלמה שמותקנת בבית ללא צורך בחיבור כבל לחשמל או בחיבור קווי למחשב או אמצעי תקשורת.

באמצעות מצלמה כזו ניתן לצלם אזור מוגדר בבית לאורך שעות רבות, ללא צורך בהתעסקות מורכבת.

העובדה שהמצלמה לא מחוברת קווית לאף גורם אחר מאפשר לנו להתקין אותה במגוון רחב מאוד של מקומות ובזוויות שונות שיכסו שטח רחב ככל האפשר. 

הרגשת ביטחון בבית שלנו

אין דבר שיותר חשוב לנו ולרוב בני האדם שסביבנו מאשר הביטחון שלנו ושל המשפחה שלנו.

על מנת לשמור על הביטחון הזה, רצוי להשקיע באמצעי מיגון שיעזרו לנו להרגיש בטוחים יותר במקום שאמור להיות הבטוח ביותר עבורנו הבית שלנו.

אחד האמצעים היותר יעילים שיעזרו לנו לשמור על שקט נפשי ולישון טוב יותר בלילה הוא מצלמה אלחוטית שניתן להתקין בבית ובכך להגן עלינו ועל החשובים לנו ביותר.

מדוע כדאי להתקין מצלמה אלחוטית בבית?

מצלמה אלחוטית היא אמצעי יעיל מאוד בהרתעה ובשמירה על הבית מפני פורצים ואורחים לא קרויים אחרים. 

מצלמה מאפשרת לנו לזהות פורצים וגנבים במקרה והתרחש בביתנו אירוע מהסוג הזה.
מצלמות אבטחה בימינו מאפשרות זיהוי כמעט וודאי של פושעים ומקלות עלינו להביא אותם למשפט ולקבל את הרכוש והפיצויים המגיעים לנו.

למצלמות אבטחה יש גם תפקיד חשוב במניעת פריצות, ובהרתעת פושעים פוטנציאליים:

כאשר פורץ מגיע לבית מסוים הוא שוקל את הסיכויים שלו בנוגע לפריצה ולתכולת הבית.

אם הוא מזהה שהוא עלול להיות מצולם ובכך סיכוייו להיתפס עולים משמעותית, מן הסתם הוא יוותר על התענוג המפוקפק ויבחר להעביר את עסקיו למקום אחר.

כך, בהשקעה חד פעמית במצלמת אבטחה, אנחנו יכולים להוריד משמעותית את הסיכוי שבביתנו יתרחשו פריצה או אירוע פלילי אחר.

התאמת המצלמה לצרכינו

בשוק קיימות מגוון מצלמות אבטחה אלחוטיות, ועלינו ללמוד את יתרונות וחסרונות כל אחת מהן ולהתאים לנו את הטובה ביותר עבורנו. הפרמטר העיקרי הוא החלל אותו אנחנו רוצים לאבטח.

כמה כניסות יש לחלל הבית? האם חשוב לצלם את הכניסה או שמא את חפצי הערך שלנו? האם דרוש לנו בחלל כזה הקלטת אודיו של המצלמה או שאפשר להסתפק בוידאו ללא קול?

האם אנחנו רוצים לכסות זווית של 360 מעלות או שאולי פחות, לאיזו רזולוציה אנחנו רוצים לכוון, האם אנחנו רוצים לשלוט במצלמה ידנית או אוטומטית ועוד מגוון התלבטויות הנוגעות לצרכי האבטחה שלנו.

בשוק קיימות מגוון רחב של טכנולוגיות המאפשרות לענות על הצרכים המדויקים שלנו בבואנו לאבטח את הבית בצורה הטובה ביותר. 

צור קשר

לשם התקנת מצלמת אבטחה אלחוטית בבית, צרו קשר עם המומחים שלנו ותקבלו הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת ביותר. המומחים שלנו עברו הכשרה מקצועית בתחום המיגון והאבטחה ועוסקים בתחום שנים רבות.