מצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות

הצורך הגובר בפתרונות אבטחה טכנולוגיים, הנובע עקב כמות פריצות גדלה ורצון לעקוב אחר עובדים, גננות ועוד, הוביל לעלייה דרסטית בביקוש למצלמות אבטחה אלחוטיות חיצוניות.

מצלמות אבטחה אלחוטיות הן מוצר יחסית חדש בשוק מצלמות האבטחה הביתיות. בשנים האחרונות הן צברו פופולריות רבה והפכו לנפוצות אף יותר ממצלמות האבטחה הקוויות.

הסיבה לכך היא שמצלמות אלחוטיות אינן מצריכות העברת חוטים ברחבי הבית, ואין צורך במומחיות על מנת להתקינן.

מצלמות אלחוטיות הן פתרון האבטחה הטוב ביותר לביתך

מצלמות אבטחה צריכות לפעול בכל רגע נתון, היות שאתה לא יכול לדעת מתי תזדקק לצילומיהן.

הדבר האחרון שאתה רוצה הוא שמצלמת האבטחה לא תפעל בדיוק בזמן שאתה זקוק לה. לכן, חשוב לוודא שמצלמת האבטחה תמיד פועלת ומחוברת לחשמל.

היתרון של מצלמות אבטחה אלחוטיות הוא שאינך צריך להסתמך רק על אספקת החשמל הביתית. ישנן שתי דרכים עיקריות להפעלת מצלמות אבטחה אלחוטיות:

  • משדר אלחוטי- משדר זה מספק אנרגיה למצלמת האבטחה עד טווח מסוים. (הטווח תלוי בסוג המשדר)
  • סוללות- חלק מהמצלמות האלחוטיות עובדות באמצעות סוללות נטענות, וחלקן באמצעות סוללות חד פעמיות.


מאפיינים חשובים למצלמות אבטחה חיצוניות

כאשר תידרשו להוכיח בפני חברת הביטוח או בפני המשטרה כי התרחשה פריצה בביתכם, תוכלו לעשות זאת בעזרת צילומי הווידאו של מצלמות האבטחה.

עליכם לדאוג שסרטוני הווידאו של מצלמות האבטחה יהיו איכותיים ככל האפשר. בכדי לעשות זאת, יש לוודא שמצלמת האבטחה שרכשתם היא בעלת המאפיינים הבאים:

  • פונקציית ראיית לילה או ראיית אינפרה אדום- אם ברצונכם לשמור על ביתכם גם ביום וגם בלילה, עליכם לוודא שמצלמת האבטחה שרכשתם מסוגלת לצלם באיכות טובה גם בלילה.
  • וידאו באיכות גבוהה- בכדי לזהות את פני הפורצים בתנאי מזג אוויר שונים, עליכם לוודא שהמצלמה שרכשתם היא בעלת איכות צילום גבוהה.
  • עדשת מצלמה איכותית- עדשת מצלמה איכותית מפחיתה את הסיכויים שסרטוני הווידאו של מצלמת האבטחה יהיו מטושטשים.
  • טווח צילום מספק- חשוב לוודא שמצלמת האבטחה מכסה את כל המיקומים האסטרטגיים, דרכם יכול הפורץ להיכנס לבית.
  • אחסון וידאו בשרת ענן- בכדי לגשת לסרטוני מצלמות האבטחה בכל עת ומכל מקום, תצטרך לוודא שיש ברשותך שרתי אחסון מקוונים. אחסון בשרתי ענן הוא מאובטח, פשוט לתפעול, גמיש (ניתן לצפות בסרטונים מכל מקום) ובעל גיבוי נוסף במקרה של מחיקת הקבצים.


מאפיינים נוספים

מעבר למאפיינים הללו, ישנם מאפיינים נוספים שעשויים להקנות למצלמת אבטחה חיצונית יתרונות נוספים:

  • התאמה אישית- מצלמת אבטחה אלחוטית חיצונית חכמה תאפשר לך להתאים באופן אישי את מערך דיווח ההתראות. אם תבחר בכך, מצלמת האבטחה תשלחו אליך התראות רק על אירועים חריגים מסביב לביתך.
  • תאורה אוטומטית- ישנן מצלמות אבטחה חיצוניות בעלות פונקציה לתאורה אוטומטית. ברגע שגלאי התנועה יזהה תנועה חריגה, המצלמה תדליק תאורה לכיוון החשוד.